Klaar staan voor je klanten! Service is slechts een woord, en woorden hebben vaak een betekenis maar zeggen soms niet veel. Ieder bedrijf geeft service, maar vaak op zijn eigen manier. Deze manier bevalt de klant, of het bevalt niet. Bij DIM-IT proberen we ver te gaan. Of het nu gaat over een installatie van een computer, of het onderhouden van uw server. We proberen net even wat verder te kijken dan onze spreekwoordelijke neus lang is. Belangrijk hierbij is dat u een beeld heeft waar uw onderneming naar toe gaat, of zou willen gaan. Dit kan namelijk grote gevolgen hebben voor de te kiezen licentiemodellen voor uw software. In een kort gesprek is dit snel uit te zoeken, is dat dan service? Voor ons is het de normaalste zaak van de wereld.
Een stap meer.In de loop van de jaren zijn we tegen veel verschillende problemen gelopen. Door te denken in mogelijkheden is er altijd een manier om een automatiseringsprobleem op een zo pijnloos mogelijke manier op te lossen, maar zoals de dokter vaan zegt voorkomen is beter dan genezen! Wij proberen altijd vooruit te denken om u op lange termijn te behoeden van problemen. Uiteraard kunnen we ze nooit volledig ondervangen maar we komen vaak een heel eind! Probeer daarom in uw onderneming ook vooruit te kijken op uw automatisering daarmee kunt u ook weer een hoop kosten besparen!